piątek, 6 stycznia 2012

,,Crescendo,, Becca Fitzpatrick

Kiedy nie wiesz, komu wierzyć, ufaj tylko sobie
Patch to wielka miłość Nory. To także jej Anioł Stróż. On uratował jej życie, ona wyrwała go z otchłani potępionych. Są sobie przeznaczeni.
Jednak Patch wydaje się zamieszany w niewyjaśnioną śmierć ojca Nory. Dziewczynie grozi śmiertelne niebezpieczeństwo…
Tajemnice budzą niepokój, niepewność przeradza się w strach.
Komentarz: Druga część jest tak samo fascynująca. Przepełniona tajemnicami i śmiesznymi sytuacjami opowieść przekona każdego wielbiciela fantastycznych książek.
Nora wyznaje miłość Patchowi, a on jakby nigdy nic ucieka z piskiem opon. Czy to przypadek? Czy Patch jej nie kocha? A może po prostu chciał się zabawić jej kosztem i uznał ją za kolejną zdobycz?
Nora próbuje rozgryźć o co tak naprawdę chodzi. Ale im dalej brnie, tym więcej niepokojących rzeczy się dowiaduje.
Następuje kolejna próba dla ich związku.
Narracja: 1-osobowa

4 komentarze:

  1. Ojoj, tylko trzy notki? Jestem Tobą rozczarowana...
    Fajny ten zwiastun, ale jak przeczytałam opis drugiej części, stwierdzam, że nie pamiętam o czym była pierwsza. o.O Pamiętam, że czytałam ją w drugiej klasie na chemii, jakoś jeszcze przed wycieczką z panią z polskiego. Przypomnisz mi o czym była?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam notatkę o szeptem, możesz przeczytac. Ale Olu specjalnie dla ciebie: Na lekcji biologi do jej ławki zostaje przesadzony chłopak, który, jak sie okazuje, zna Norę bardzo dobrze. Wie co lubi, jak reaguje na pewne sprawy, jaki ma charakter. Już po pierwszym spotkaniu ona stwierdza że jest bardzo irytujący, ale i... pociągający. Muszą zrobic razem zadanie, więc Nora odnajduje go w barze, gdzie gra w bilarda.
    Z dalszym ciągiem dziewczyna dowiaduje sie, że ktoś chce ją zabic i przypuszczenia sprowadza na Patcha - po części jest to prawdą.
    Patch jest upadłym aniołem i skrywa bardzo niebezpieczną tajemnicę, która może zagrozic Norze...
    c.d.n.
    Przeczytaj sobie jeszcze raz:-)
    Polecam z gorącym uznaniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aaa! to było to , że oni potem w hotelu byli i ona jego przeszłość poznawała? A przeczytam gdzies dokładne streszczenie, możesz mi na poniedziałaek przynieść drugą część?

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy