sobota, 21 stycznia 2012

,,Yellow bahama w prążki,, Ewa Nowak

Jeśli wydaje Ci się, że życie nastolatka jest nudne i nieciekawe, zajrzyj do środka. Ta książka jest dowodem na to, że historia życia absolutnie każdego człowieka to materiał na doskonałą powieść.
Prawie każda dziewczyna marzy, aby powstała powieść o niej samej. Większość jednak nic nie robi, żeby to marzenie zrealizować… ale nie Hania, bohaterka Yellow bahama w prążki.
Hania jest zwyczajną dziewczyną wiodącą zwyczajne życie. To jej niezwykły dar obserwacji, ponadprzeciętne poczucie humoru oraz ogromny dystans do siebie samej i wszystkiego, co ją w życiu spotyka, sprawia, że od jej e-maili nie możemy się oderwać.
Przypatrujemy się życiu Hani, jej przyjaciela Jacka oraz Zosi, Izy i warana Krzyśka – raz p raz wybuchając śmiechem, bo zarówno Ewa Nowak, jak i jej bohaterka uważają, że śmiech jest najlepszym, a czasem jedynym panaceum na małe i wielkie kłopoty.
Komentarz: Nic dodać nic ująć. Książka wywarła na mnie ogromne wrażenie. Nie spodziewałam się, że powieść polskiej autorki może tak mnie rozśmieszyć. To jest naprawdę przezabawna historia w której co chwilę potrafię odnaleźć fragment powodujący, że wybucham ze śmiechu.
Jestem bardzo wdzięczna mojej koleżance A. która poradziła mi aby przeczytać tą książkę. Dzięki niej wyszłam z takiego a la dołka, gdzie znajdowałam się przez większość czasu.
 Jeszcze raz dziękuję i polecam osobom, które czują się zbyt pospolicie i z tego też powodu jest im smutno. Ta książka podbuduje waszą wartość.
Narracja:1-osobowa

3 komentarze:

  1. Hm chyba wiem kim jest A. ;D
    Może to wypożyczę. Jutro oddam Opowieści niesamowite Poego, więc będziesz mogła wypożyczyć. Na marginesie przyniosłabyś mi na jutro ksiażkę "Piękne istoty"?
    Przeczytałam Syrenę. Ha! Czyli to miasteczko roiło się, aż od syren, a jedną z nich była Vanessa. No cóż, jak się zaopatrzysz w Głębię to powiedz. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, jeszcze jedna sprawa wyszła ksiażka, moim zdaniem świetnie się zapowiadająca "Zapomniane" może cię zainterseuje. W skrócie dziewczyna "pamięta" co się wydarzy jutro i pamięta popołudniową kłtnie, która dopiero będzie miała miejsce, ale nie pamięta co jadła dnia poprzedniego na kolacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi osobiście książka się tak średnio podobała. Może dlatego, że była za krótka jak dla mnie i wolałabym aby było w niej więcej przygód i też żeby była bardziej pomieszana. Ale nie była taka najgorsza. Jacek to mój idol, uwielbiam go.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy