piątek, 27 kwietnia 2012

,,Tożsamośc anioła,, L.H. Zelman


Jeśli pewnego dnia okaże się, że jesteś aniołem i twoja obecność na ziemi to nie przypadek… Czy w to uwierzysz?
Andrea to wrażliwa i inteligentna dziewczyna, ale brak jej pewności siebie. Nawet kiedy Kaspar, najatrakcyjniejszy chłopak na studiach, okazuje jej zainteresowanie, nie potrafi mu zaufać. Kaspar budzi w niej niezrozumiały niepokój, tym bardziej że zaczynają się dziać rzeczy trudne do wyjaśnienia. Dziewczyna ma poczucie, że jej śladem ktoś podąża. Ktoś, kto nie jest człowiekiem…

Czy znajdzie w sobie siłę, by zmierzyć się z przeszłością i zmienić przyszłość?

Jak wiele można poświęcić dla miłości?

Komentarz: Książka jest napisana na motywie przeplatanym z historiami biblijnymi. Oczywiście to nie znaczy, że jest monotonna albo nudna. Wręcz przeciwnie! Zachwyca swoim wyszukanym, oryginalnym stylem. Jest to pierwsza powieść, którą czytałam o aniołach oraz która dzieje się na studiach(a nie jak w zwyczaju mają teraz współcześni pisarze: w liceum). Oraz jest pokazane jak wygląda przykładowa praca w wolontariacie. Osobiście po przeczytaniu tej książki zachciałam pomagać ludziom i brać udział w jakiejś fundacji wspierającej chorych, biednych lub bezdomnych. Zamierzam zrealizować tą myśl w najbliższym czasie, mam nadzieję, że mi się uda.
Dodam jeszcze, że wątek miłosny i skrywane tajemnice, fantastycznie podkreślają wyjątkowość tej powieści. Polecam wszystkim, nie tylko wielbicielom serii o aniołach, ale także osobom lubującym obojętnie jaki gatunek książek.

Narracja: 1-osobowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy