piątek, 14 grudnia 2012

,,Wieczna tęsknota" Elizabeth Chandler


TOM IV

Minął rok, odkąd chłopak Ivy, Tristan, stracił życie. Oboje rozpoczęli kolejny etap – Tristan po stronie wieczności, a Ivy u boku Willa, na ziemi. Kiedy dziewczyna ulega wypadkowi, Tristan przywraca jej życie. Ivy budzi się w szpitalu i od tej chwili nieustannie myśli o miłości, którą utraciła. Jednak wspomnienia to nie wszystko, co powróciło z przeszłości. I tym razem Ivy nie jest pewna, czy miłość ją ocali…

Komentarz: Myliłam się! Myliłam się co do oceny kolejnych części serii: ,,Pocałunek anioła”. Muszę przyznać, że ,,Wieczna tęsknota” jest po mistrzowsku napisana i nie jestem jeszcze pewna, co do tego czy nie jest to najlepsza część. Tak jak w poprzednim przypadku, książka zachwyciła mnie i wzruszyła do głębi.

Okazało się, że historia miłosna Tristana i Ivy może zaistnieć w świecie żywych! I jestem z tego powodu naprawdę szczęśliwa. Choć Will również wywarł na mnie spore wrażenie, jako artysta i również jako romantyk, to nadal nie potrafi zastąpić Tristana.

,,Wieczna tęsknota” skrywa wiele tajemnic, które poznajemy z zapartym tchem. Czasem miałam tak, że czytając pewien fragment, wybuchałam nagle na głos: ,,Co? Jak to jest w ogóle możliwe?!” lub ,, To nie może się skończyć!”. Jak widać prawdziwe emocje wypływały ze mnie potokami przy czytaniu tej powieści.

Aż do końca nie można mieć pewności co do osób, które potencjalnie mogą być zagrożeniem, a które mogą okazać się nowym sprzymierzeńcem.

Wątek zaczyna się od seansu odprawianego przez Ivy, Beth i dwie nowe bohaterki serii. Pomimo tego, że Beth ma złe przeczucia zgadza się wziąć w nim udział. Wszystko przebiega z początku na spokojnie, ale prawdziwe piekło rozpoczyna się wtedy, gdy jakaś mroczna siła próbuje się z nimi skontaktować. Mowa jest oczywiście o Gregorym.

Od tego czasu dziwne rzeczy zaczynają się dziać wokół Ivy, nie dość że unika wypadku samochodowego, to jeszcze okazuje się, że dusza Tristana może zostać unicestwiona, przez uratowanie jej życia.

Beth i Will niepokoją się o nią, co prowadzi do tego, że zaistnieją między nimi spięcia. Nie wiadomo komu ufać, odkąd rozniosła się wieść o powrocie żądnego zemsty Gregory’ego. A kiedy na horyzoncie pojawia się nieznajomy, który nie pamięta swojej przeszłości, wszystkie podejrzenia spadają na niego. Tylko czy słusznie?

,,Wieczna tęsknota” naprawdę zachwyca!

Narracja: 3-osobowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy